Novinky | O týmu | Projekty | Download | Hledáme | Linky

Novinky a aktuality

Teaser k Projektu 5410

  • Po dlouhé době nějaká novinka - podařilo se nám spíchnout malé video z Projektu 5410 (cca 3 MB DivX). Stáhnout si ho můžete v sekci download.
    11. 3. 2004 | Trion team

  • Další drobný update Projektu 5410

  • Na konzoli jde zadávat text (konkrétně příkazy ve skriptovacím jazyce), ve hře je zabudovaný nový font s českými znaky :)
  • Je možné měnit rozlišení a barevnou hloubku a to i ze skriptovacího jazyka (zatím jen z něj:)), naopak už není možné libovolným způsobem měnit velikost okna.
  • Pracujeme na uživatelském rozhraní a na myšoidním ovládání
  • Podporujeme (částečně) animované textury, časem snad i za pomoci PS
  • A hlavně jsme vylepšili efekt exploze, ošklivé červené tečky byly ze hry úplně a bezezbytku vyřazeny (screenshot přijde časem).
  • Hledá se štědrý mecenáš, který by pro účely vývoje hry Projekt5410 zapůjčil force-feedback joystick.
    7. 2. 2004 | Ondra Sýkora

  • Tetrísek

  • Do sekce download jsme přidali malou hříčku - tetris rozšířený o zlou umělou inteligenci, která proti hráči vybírá ty nejhorší kostky. Zkuste a pochlubte se, kolik bodů jste nahráli. Zdrojáky jsou v ceně.
    23. 1. 2004 | Ondra Sýkora

  • Další novinky z Projektu 5410

  • Skriptovací jazyk funguje perfetkně, začíná se po hře nebezpečně roztahovat.
  • Přidali jsme možnost navázat skripty na stisknutí kláves, takže si každý bude moci upravit ovládání tak, aby mu vyhovovalo co možná nejvíce.
    4. 1. 2004 | Ondra Sýkora

  • Výroční aktualizace

  • Po dlouhé době jsme se rozhodli přidat novinku, abyste si nemysleli, že jsme snad na náš web zapomněli. Navíc vám přejeme vše nej do roku 2004 a doufáme, že v tomto roce konečně dokončíme a vydáme hru Projekt 5410.
  • Dokonce máme několik novinek, co se práce na tomto projektu týká - přepracovali jsme ukládání dat a nově se snažíme používat XML všude kde to je možné. Navíc jsme zprovoznili a přidali skriptovací jazyk (LISP).
  • Dosud neoznámenou novinkou je ne zcela lineární průběh hry - vývoj děje bude částečně záviset na (ne)plnění úkolů a stylu hry.
    31. 12. 2003 | Trion team

  • Starší...

    TRION Team official homepage; webdesign by Tomus 2003; all rights perversed; illegal use will be punished by the law of stronger.